من می توانم یک کودک با 4 مرحله CKD دارند
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

من می توانم یک کودک با 4 مرحله CKD دارند

بسیاری از عوامل می تواند به عامل مادرزادی ناباروری منجر شود چیزی در طول رشد از مردم اشتباه می رود. شکی نیست که در مرحله 4 بیماری مزمن کلیه نیز ممکن است این مشکل برای بچه دار وجود دارد. این بدان معنی است که تمام بیماران مبتلا به CKD مرحله 4 نخواهیم داشت فرزند خود را؟

اول، اجازه دهید در مورد نحوه بیماری کلیوی بیماران از ظرفیت باروری تاثیر می گذارد صحبت کنید.

برای زنان با مرحله 4 بیماری مزمن کلیه، معمولا دوره خود را نامنظم می شود. یکی از دلایل آن سطح بالایی از مواد زائد است که می تواند تولید تخم مرغ جلوگیری شده است، و دلیل دیگر کم خونی کلیوی، که همچنین می تواند قاعدگی را تحت تاثیر قرار است. هر دو مورد را زنان کمتر احتمال دارد به باردار شدن.

برای مردان با مرحله 4 کلیه، تجمع محصولات و سموم دفع زباله می تواند تولید اسپرم را کاهش دهد و یا کوتاه شدن طول عمر اسپرم. علاوه بر این، بسیاری از مردان مبتلا به بیماری کلیوی پیدا کردن کاهش علاقه به رابطه جنسی است، که با توجه به عوامل احساسی و یا فیزیکی.

دوم، ما جواب خواهند داد که آیا بیماران مبتلا به CKD مرحله 4 هنوز هم می تواند یک نوزاد داشته باشد.

اگر چه بیماری کلیوی ممکن است مورد علاقه بیمار در رابطه جنسی و باروری را کاهش می دهد، آنها هنوز هم یک شانس برای یک کودک داشته باشد. گزارش شده است که تعداد زنانی که بیماری کلیوی، اما باردار شدن در حال افزایش است، با بهترین درمان برای بیماری کلیوی.

با این حال، مرحله 4 بیماری مزمن کلیه می تواند بارداری را سخت تر کند. به نوبه خود، حاملگی ممکن است بیماران مبتلا به بیماری کلیوی به راحتی بدتر کند. علاوه بر این، مشکل از بیماران کلیوی جدی ترین، سخت ترین به تصور خیال راحت.

در نهایت، ما می خواهم به شما نشان دهد که چگونه می توانید باردار با خیال راحت.

اگر شما با این مشکل مواجه شده، پیشنهاد می شود که شما به دکتر خود در جزئیات برای تعیین بهترین زمان برای باردار شدن مشورت کنید. علاوه بر این، زنان باید فشار خون بالا، قند خون بالا، پروتئین و کلیه مشکلات خود را قبل از بارداری شدیدا کنترل می کند. اگر شما راه های موثر برای رسیدن به این اهداف یافت نشد، شما می توانید کمک های آنلاین و یا از طریق ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com دریافت کنید.





:: برچسب‌ها: بیماری مزمن کلیوی مزمن، درمان بیماری های کلیوی ,
:: بازدید از این مطلب : 334
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: